Julcsi Könyves Blogja

Könyves értékelések Julcsitól :)

Vámpírok múzsája

2017. május 23. 11:55 - julcsimoly

Ismét egy olyan könyv, amit a mini könyvmolyklub (7) nélkül biztos nem olvastam volna el. Úgyhogy nagyon hálás vagyok, mert megint csak egy igazán jó kis könyvet sikerült választani.

Magyarországon vagyunk (legalábbis a legtöbb részben) ahol vámpírok vannak, sőt, már a politikában is benne covers_177077.jpgvannak, és a főszereplőnk Bíró Borbála vámpírológus. Azt hittem tele lesz vámpírokkal, legalábbis hogy valamelyik főszerelő vámpír lesz, de nem. Leginkább emberek a főszereplők szerencsére.

Bevallom őszintén, engem általában nem érdekelnek a borítók, de ennél a könyvél sajnos ez döntött volna, nekem nagyon nem tetszik, olyan nem is tudom, nem profi benyomást kelt bennem, mintha gyerekkönyv borító lenne, vagy nem tudom. Nyilván ez egy teljesen szubjektív vélemény, de ha rajtam múlik tuti nem olvasom el a könyvet a borító miatt.

482006_darts_jpg.jpgViszont a tartalma nagyon tetszett, nem voltak benne eget rengető gondolatok, nagy magasságok, vagy mélységek, még csak vicces sem volt és mégis imádtam. Hogy hogy miért? Talán mert Bori annyira emberi benne, úgy értem, hétköznapi egy nem hétköznapi történetben. Szingli, két diplomával nem tud elhelyezkedni normális munkahelyen, idióta nagyképű a főnöke, virtuálisan ismerkedik... stb. Szóval abszolúte kedvelhető szereplő, és közben pedig itt vannak a vámpírok, táltosok, múzsa, vérmedvék, bikaszem, darts.. Szóval jó kis történet, és magyar írótól, ami mindig külön öröm :)

Viszont a folytatásokat nem biztos hogy elolvasom, de azért van rá kis esély :)

És a végére néhány idézet:

„Magyar nyakba magyar szemfog!”

"Sose bulizz vámpírokkal, ez alapszabály!

"A vámpírok nagy társadalmában mindenki halott, csak vannak, akik halottabbak."

 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://julcsikonyvesblogja.blog.hu/api/trackback/id/tr1512534099

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása